OBS: Inga Barnpass på sportlovet, dvs onsdag 29/2 och Lördag 3/3.
/Håkan
OBS: Inga Barnpass på sportlovet, dvs onsdag 29/2 och Lördag 3/3.
/Håkan
”I helgen tävlade Py och Mi på Boden Open. Tävlingen hade nästan 250 deltagare från 27 olika klubbar totalt.
Känns att intresset fortsätter att öka för karate.
Det blev ingen pallplacering för Py den här gången, men Mi kom 2:a i sin klass, ett silver till OKK.”
Mvh
Toni
Lördagen den 4/2 har vi årsmöte kl.10.00, så tiger och drakpasset är inställda.
Kattpasset startar som vanligt kl.09.00 men kommer att avsluta lite tidigare.
Mvh
Håkan
Missade du/ni vårt Öppet Hus?
Det gör inget!
Vuxna- Måndagar/onsdagar 20.00
Nybörjarklasserna är för alla som är sugna på att prova.
Vi rekommenderar att ni återkommer till oss i augusti 2012 när vi öppnar anmälningslistan igen i förberedelse för höstterminen 2012. (via web anmälan)
OBS! Vi tar inte emot anmälningar via mail eller telefon.
Oyama Karate Kai är en seriös förening ansluten till Riksidrottsförbundet, Svenska Budo & Kampsportsförbundet, Svenska Karateförbundet samt Swedish Karate Kyokushinkai. På Oyama Karate Kai tränar vi traditionell Kyokushin Karate som innebär kihon (grundteknik), kata (mönster), kumite (sparring).

Kyokushin karate är som träning och social inrättning i det närmaste unik. Kyokushinkai Karate är en karatestil som kännetecknas av hård fysisk träning skapad av Masutatsu Oyama.
Anmälningsformulär för vårterminen läggs ut på webben den 5/1-2012.
Meddelande om ert barn fått plats kommer vi att skicka ut tidigast under v.2
OBS! Vi tar inte emot anmälningar via mail eller telefon, anmälan görs via formulär från hemsidan.
Vårterminen 2012 börjar den 18 januari för de som tränar 2ggr i veckan.
För övriga barngrupper startar terminen lördag den 21/1-12.
Avgiften för vårterminen ska betalas senast måndag den 9 januari 2012.
*Efter det datumet kommer vi erbjuda lediga platser till dem som finns på väntelistan*.
Vi kan inte garantera en plats för ditt barn efter den 9 januari om terminsavgiften inte har kommit in.
Om ert barn skall sluta så återkoppla gärna det till Håkan.
God jul & gott Nytt år önskar OKK.
För ni som vill börja hos oss – från 15år och uppåt
Måndag 16/1 kl 18:00
Intag NYA nybörjare
Kort information med möjlighet till frågor (ca 30 min) om klubben och träningen.
(första riktiga passet är onsdag 18 januari 18.30)
Mvh Åke
Powered by WordPress